+420 774 285 452

Bannerová reklama

Buďte vidět lépe než vaše konkurence.

Reklamní PPC bannery jsou klíčovým prvkem online marketingových kampaní. Tyto grafické reklamy jsou navrženy tak, aby oslovily cílovou skupinu a přivedly ji na konkrétní webovou stránku nebo produkt.

Remarketingové bannery jsou účinným nástrojem pro opakované oslovování uživatelů, kteří již navštívili vaše webové stránky nebo provedli určitou akci. Umožňují zobrazení reklamy pouze uživatelům, kteří již projevili zájem o vaše produkty nebo služby. To zvyšuje pravděpodobnost konverze. Mohou obsahovat dynamické prvky, jako jsou produkty, které uživatelé prohlíželi. Například pokud uživatel opustil nákupní košík, můžete mu zobrazit banner s přesně těmi produkty, které si prohlížel.

Poptat reklamu

Proč si vybrat tento typ reklamy?

Bannery jsou umístěny na různých webových stránkách a mohou oslovit velké množství uživatelů. Díky tomu mají vysokou šanci na zobrazení a interakci.

Umožňují přesné cílení na určitou cílovou skupinu. Dají se zvolit parametry jako jsou geografická poloha, demografické údaje, zájmy a chování uživatelů. To zvyšuje efektivitu kampaně.
Bannery mohou obsahovat různé typy obsahu, jako jsou texty, obrázky, animace nebo videa. Mohou se snadno upravovat a přizpůsobovat aktuálním potřebám.

Existuje mnoho různých bannerových formátů, které můžete použít podle specifických požadavků vaší kampaně.

Výsledky PPC kampaní lze snadno sledovat. Lze analyzovat počet kliknutí, konverzí, náklady atd. To umožňuje optimalizaci kampaně, aby doručovala stále lepší výsledky.

Mám zájem o reklamu

    Osobní údaje

    Kraj

    Reklamní prostor

    Typ

    Období

    Rozpočet

    8000 - 500000

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle: +420 774 285 452.

    Nejčastější dotazy

    Jaké formy bannerové reklamy vídám nejčastěji?

    Tato forma reklamy se na webových stránkách zobrazuje nejčastěji v aplikacích ve formě obrázků, gifů, HTML bannerů, animací nebo videa.

    Jaké jsou výhody bannerové reklamy?

    Může zvýšit povědomí o značce, přilákat nové zákazníky a pomoci při remarketingu.

    Existují nějaké nevýhody?

    V případě responsivních bannerů se může stát, že nebudou splňovat váš design manuál.

    Reklamní nástroj si reklamu poskládá sám z poskytnutých podkladů, jako je logo, obrázek a text.

    Jak se bannerové kampaně vyhodnocují?

    Důležité je si stanovit očekávání a cíle. Bannerovou reklamu lze vyhodnocovat reklamních systémech, které ji nabízejí. U nás je to nejčastěji Google Ads a Sklik.