Digitální maloformátová reklama
Digitální maloformátová reklama je moderním a efektivním způsobem, jak oslovit cílovou skupinu na veřejných prostranstvích. Jedná se o reklamní formát, který využívá digitální obrazovky menších rozměrů, například na autobusech, tramvajích, v metru, na nádražích, v obchodním domech nebo na venkovních plochách. Tyto obrazovky umožňují dynamický obsah, rychlou aktualizaci kampaní a cílení na specifické lokality.
Poptat reklamuProč si vybrat tento typ reklamy?
Pro jejich možnost prezentovat animace, videa a různé efekty, které přitahují pozornost. Můžete oslovit specifickou cílovou skupinu na konkrétních místech, například u zastávek MHD. Digitální reklama umožňuje efektivní využití reklamního prostoru za relativně nízké náklady.Mám zájem o reklamu
Nejčastější dotazy
Mohou to být digitální citylight vitríny, různé velikosti LED obrazovek (například také malé obrazovky v MHD).
Maloformátová venkovní digitální reklama nabízí řadu výhod. Mezi ně patří schopnost cílit na specifické demografické skupiny, flexibilita v aktualizaci obsahu v reálném čase a vysoká viditelnost díky umístění na frekventovaných místech.
Může to být obrázková reklama (také slide show), video reklama, carousel nebo rotující formát, interstitial (přes celou obrazovku) a také nejpoužívanější banner.
Většina poskytovatelů maloformátové venkovní digitální reklamy nabízí nástroje a služby pro sledování úspěšnosti vaší reklamy. To může zahrnovat sledování počtu zobrazení, interakcí a dalších relevantních metrik.